דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מימון חוץ בנקאי 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1653 פעמים ]

מעונינים בלקיחת משכנתא ולא יודעים היכן הכי כדאי לבצע זאת? נכון כיום המבחר הוא גדול ולא חייבים לקחת משכנתא רק מהבנק היום יש דרך נוספת לקחת משכנתא/ הלוואה  וזה בחברות פרטיות שזה נקרא מימון חוץ בנקאי חברות אלו מתמחות בהלוואות שונות ובסוגים שונים, אך לפני שהולכים לבצע מימון חוץ בנקאי כדאי לשים לב למספר דברים:

מימון חוץ בנקאי ניתן ע"י חברות פיננסיות ואינן שייכות לבנק זה יכול להיות חברות אשראי שונות, חברות ביטוח ועוד. במימון חוץ בנקאי ניתן להגדיל את האשראי ואין הגבלה מסוימת עו בקשר למימון חוץ בנקאי אתם לא תלויים באף גורם שיצטרך לאשר לכם את ההלוואה , בחברות הבנקים השונות צטרכו פעמים רבות להביא מישהו אם זה קרוב משפחה או חבר שיחתום לכם על ערבות במימון חוץ בנקאי אין כל צורך בזה, מימון חוץ בנקאי ניתן יחסית בקלות ולא תצטרכו לעבור מסכות קשות על מנת לקבל את הללואה אותה אתם רוצים.

לפני שאתם חותמים וכבר עושים צעד כזה או אחר לעבר ההלוואה שלכם חשוב מאוד לבדוק את החברה למימון חוץ בנקאי לערוך סקר קטן להכנס לאתר האינטרנט שלה ולברר בדיוק מי היא החברה כמה זמן היא פועלת בשוק והאם היא אכן אמינה. מפני שליש מקרים שקיימות חברות למימון חוץ בנקאי שאינן מחזיקות מעמד ולא תמיד אמינות לכן חשוב לבדוק היטב את כל הפרטים הללו בכדי שלא תפלו בפח הרי הכסף הוא יקר.

מי בעיקר לוקח מימון חוץ בנקאי? אין לכך תשובה חד משמעית אך לרוב אלו עסקים אם הם גדולים או אפילו עסקים זעירים מכיוון ששם אין את כל הביוקרטיה שצריך לעבור וחברות ועסקים כאלו מעדשיפים לבצע מימון כזה או אחר בחברה פרטית וחוץ בנקאית, אך זה לא מחייב וגם אנשים פרטיים יכולים לקחת מימון חוץ בנקאי מחברות שונות.

בחברות העוסקות בתחום מימון חוץ בנקאי ניתן להתייעץ בכל עת ובכל שעה עם נציג ויועץ המדריכים אתכם בעת לקיחת ההלוואה מה שאין את זה בבנקים רבים, היחס הוא יותר אישי ובכל שאלה אתם פונים ישירות למנהל או ליועץ ההלוואה.במימון חוץ בנקאי הריביות יכולות להיות גבוהות מהרגיל ואת זה יש לבדוק אם זה באמת מתאים לכם, אל תעשו צעדים פזיזים מדי ואם יש מישהו שיכול לייעץ לכם אם זה חבר או בן משפחה לכו על זה ותשמעו מה שיש לו להגיד לפעמים זה משתלם ואתם רק מרוויחים מזה.

 חברת מימון עוסקת גם בנושאים אחרים כגון: שירותי המרת מט"ח, שירותי העברות כספים,שירותי ניכיון צ'קים ועוד. כלומר חברת מימון אינה רק בשביל הלוואת אלא קיימים שירותים נוספים שבו הלקוח יוכל להינות מהם, מה שבמקומות אחרים לא ניתן למצוא זאת

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב